Класна компанія


«От того, как будет чувствовать себя ребенок, поднимаясь на первую ступеньку лестницы познания, что он будет переживать, зависит весь его дальнейший путь к знаниям».
В.А.Сухомлинский

31 бер. 2020 р.

Вівторок 31 березня

Доброго ранку!

Розпочнемо день з веселої зарядки!

Українська мова - Букви Е і е. Письмо великої букви Е. 


1. Пригадай
2. Переглянь відео
3. Пропиши велику букву Е в жовтому зошиті на с. 29
4.  Переглянь відео, виконай завдання.

5. Відпочинь (5-10 хвилин). 

6.  Переглянь відео, виконай завдання.

7. Приготуй підручник з "Української мови. Буквар" с. 43. Переглядай відео та виконуй завдання.

Математика - Порівняння іменованих чисел. 

1. Переглянь відео та виконай завдання, частина 1.

2. Переглянь відео та виконай завдання, частина 2.

НАГАДУЮ: про завдання з англійської мови (у додатку ClassDojo)

Дай відповідь на запитання:

1. Я все, що почув зрозумів?

2. Я зможу порівнювати іменовані числа? Наприклад, порівняти 3см та 1 дм? 

3. Я знав, як розв'язувати задачу?

4. Я знаю, як записувати все в зошит?

Якщо твоя відповідь "НІ" хоча б на 1 запитання, я на відеозв'язку

зранку з 12:00 до 13:00

ввечері з 19:00 до 20:00



Немає коментарів:

Дописати коментар