Класна компанія


«От того, как будет чувствовать себя ребенок, поднимаясь на первую ступеньку лестницы познания, что он будет переживать, зависит весь его дальнейший путь к знаниям».
В.А.Сухомлинский

16 квіт. 2020 р.

П'ятниця 17 квітня

Доброго ранку!

Попереду Великдень ! 
А сьогодні останній навчальний день тижня! 
Прокидаємося, налаштовуємося на робочий лад!

МАТЕМАТИКА - ВЧУСЯ ДОДАВАТИ ТА ВІДНІМАТИ ЧИСЛА В МЕЖАХ 20

1. Пограй та встанови порядок. 


2. Потренуйся порівнювати (якщо є потреба використовуй "Математичну коробку").



3. Зроби перерву на 10-15 хвилин (подивись у вікно, попий води, відпочинь).

4. Тренуйся розв'язувати задачі. Читати та розбирати краще з підручника. А записувати НЕ В ЗОШИТ, а сюди.

Завдання 3, с. 130 (підручник "Математика")


Завдання 5, с. 174 (підручник "Математика")


Завдання 6, с. 175 (підручник "Математика")



УКРАЇНСЬКА МОВА - вчуся писати ВЕЛИКУ писемну букву Г. 

1.Знайди та прочитай слова. 
ВАРІАНТ 1. Для тих, хто вже впевнено читає


ВАРІАНТ 2. Для тих, хто поки не наважується на варіант вище. 


Згадай, як виглядають друковані та писемні літери.


3. Приготуйся писати.

4. Переглянь відео, пропиши велику букву "Г" в зошиті-шаблоні.

5. Зроби перерву на 10-15 хвилин (подивись у вікно, попий води, відпочинь).


6. УВАГА! УВАГА!  Такого ще не робили!
Переглянь відео (ОБОВ'ЯЗКОВО). Потренуйся писати  слова з вивченою буквою. Списуй з підручника (с. 59)


Якщо буде час на вихідних, можеш переглянути з батьками цікавий фільм про дракона "Дракон Піта"

Та зліпити такого героя
******************************************************
Далі завдання виконуємо за можливістю.
1. Виконай завдання на с. 37 зошита з "Я досліджую світ" (ЯДС)

 Великдень- це велике свято. У цей день співають великодні пісні, бажають всім здоров'я і щастя! У церкві лунають великодні дзвони!

2. Переглянь мультфільм.
3. Зроби перерву на 10-15 хвилин (подивись у вікно, попий води, відпочинь).
4. Прослухай пісню.
Схарактеризуйте цю музику:
Мелодія: весела чи сумна.
Динаміка: тиха чи гучна.
Темп: повільний чи швидкий.
Ритм: одноманітний чи стрибкоподібний. 

5. Переглянь мультфільм
6. Протягом вихідних намалюй в альбомі різнокольорові писанки.


Немає коментарів:

Дописати коментар