Класна компанія


«От того, как будет чувствовать себя ребенок, поднимаясь на первую ступеньку лестницы познания, что он будет переживать, зависит весь его дальнейший путь к знаниям».
В.А.Сухомлинский

6 квіт. 2020 р.

Понеділок 6 квітня

Доброго ранку!

Хто не потрапив на "Піжамну вечірку" у п'ятницю, ловіть привіт від мене та однокласників!

Прокидаємося, рухаємося та починаємо навчальний тиждень!

МАТЕМАТИКА - Додавання та віднімання десятків. 

1. Розташуй в порядку зростання.


2. Згадай, як порівнювати десятки

3. Переглянь відео, повтори за мною зі своєю "Математичною коробкою" (ОБОВ'ЯЗКОВО все повтори).

4. Переглянь відео, виконай завдання. 


УКРАЇНСЬКА МОВА - Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. 

ТимУри, сьогодні ваш день!
1. Порівняй друковані та писемні літери. 

2. Переглянь відео, потренуйся писати малу писемну букву у.

3. Переглянь відео, потренуйся з'єднувати малу писемну букву у з іншими.
4. Зроби перерву на 10-15 хвилин (потанцюй, попий води, відпочинь).
5. Переглянь відео, потренуйся з'єднувати малу писемну букву у з іншими.

6. Переглянь відео, потренуйся писати слова. 

7. Зроби перерву на 10-15 хвилин (попий води, відпочинь).

8. Виконай завдання з читання в своїй групі в Вайбері.


Дай відповідь на запитання:

1. Все, що розповідали, я зрозумів?

2. Я можу додавати та віднімати розрядні числа - десятки? Наприклад, 60+20 або 70-10?

3. Я знаю, як пишеться мала писемна буква у?

4. Я знаю, як ця літера з'єднується з іншими літерами в словах?

Якщо твоя відповідь "НІ" хоча б на 1 запитання, я на відеозв'язку (Zoom)

зранку з 12:00 до 13:00 (на цьому тижні ТІЛЬКИ  у четвер та п'ятницю)

ввечері з 19:00 до 20:00


Немає коментарів:

Дописати коментар