Класна компанія


«От того, как будет чувствовать себя ребенок, поднимаясь на первую ступеньку лестницы познания, что он будет переживать, зависит весь его дальнейший путь к знаниям».
В.А.Сухомлинский

1 лист. 2021 р.

Понеділок 1 листопада

Доброго ранку! 





Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (читання)
В.Нестайко "Одиниця з обманом".

1. Перечитай уривок повісті В.Нестайко "Одиниця з обманом" (є в папці з додатковими текстами)



2.Зайди на сайт  https://learningapps.org/ (мій клас - ЗАВДАННЯ - ЯДС).Виконай завдання. 

ВАЖЛИВО: тут просто картинка.


ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.


МАТЕМАТИКА

Довжина. Метр (м), дециметр(дм), сантиметр(см), міліметр(мм). 

1. Переглянь відео

ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.

2. Переглянь відео та виконай в зошиті УСІ завдання.

ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.

3. Зайди на сайт  https://learningapps.org/ (мій клас - Завдання - Математика). Виконай завдання. 

ВАЖЛИВО: тут просто картинка.


5. Виконай завдання 1 на с. 109. Для цього виконай ТЕСТ (тест активний до 2 листопада до 20:00)


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Чарівні перетворення. В гостях у Чугайстера.

1. Відкрий с. 72 - 73 підручника. Уважно роздивись картинку. Усно дай відповідь на запитання (с. 73)


2. В зошиті з ЯДС запиши відповідь на запитання: "Що є на малюнку такого, чого не може бути насправді?"

3. Зайди на сайт  https://learningapps.org/ (мій клас - Завдання - ЯДС). Виконай завдання. 

ВАЖЛИВО: тут просто картинка.

ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.

4. Прочитай текст на с. 74 підручника.

5. Знайди в тексті опис прадавнього лісовичка Чугайстера. 
Пофантазуй, я би він виглядав. Намалюй Чугайстера в робочому зошиті з ЯДС. 


ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

  • візьми книгу, що зараз читаєш;
  • читай для себе весь відведений  час. 

НА СЬОГОДНІ ЦЕ ВСІ ЗАВДАННЯ!ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

ГАРНОГО ДНЯ! ДО ЗУСТРІЧІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар