Класна компанія


«От того, как будет чувствовать себя ребенок, поднимаясь на первую ступеньку лестницы познания, что он будет переживать, зависит весь его дальнейший путь к знаниям».
В.А.Сухомлинский

4 лист. 2021 р.

Четвер 4 листопада

Доброго ранку! 

Починаємо день активно!



ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ

  • візьміть книгу, що зараз читаєте;
  • читайте для СВОЇХ ІГРАШОК або для ДОМАШНЬОГО УЛЮБЛЕНЦЯ весь відведений  час. 


УКРАЇНСЬКА МОВА
Розпізнаю спільнокореневі слова.

1. Перегляньте відеоурок та виконайте в робочому зошиті УСІ завдання  (дата в робочому зошиті 4 листопада)



 ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Подорожую до Мукачево. Орієнтуюся за розладом руху автобусів.   
1. Уважно перегляньте відео. 
2.  Потренуйтеся на сайті 
https://learningapps.org/   (вхід за QR-кодом в щоденнику: мій клас-ЗАВДАННЯ-ЯДС)

 ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.

3. Пригадайте правила поведінки на транспорті.
4. Перегляньте відео та познайомтеся із містом Мукачево. 

 ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.


МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 

Чарівність графіки та вокальної музики

1. На листочку у клітинку запишіть:

Співак - виконавець, який виконує вокальну музику. Він повинен мати хороший голос і музичний слух. Співаки виконують народні та композиторські пісні. 


Колискова - пісня, під яку заколисують дитину.


Сопрано - високий жіночий або дитячий голос.


Альт - низький жіночий або дитячий голос.

2. Прослухайте музичні твори.



3. Усно дайте відповіді на питання:
- Про що співається в колисковій?
- Який характер пісні?
- Схарактеризуйте музику за допомогою слів (співуча, лагідна, тиха, лірична, спокійна, ніжна).


НА СЬОГОДНІ ЦЕ ВСІ ЗАВДАННЯ!



ГАРНОГО ВЕЧОРА!

Немає коментарів:

Дописати коментар