Доброго ранку!
Починаємо день активно!
ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Розпізнаю спільнокореневі слова.
1. Перегляньте відеоурок та виконайте в робочому зошиті УСІ завдання (дата в робочому зошиті 4 листопада)
ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Подорожую до Мукачево. Орієнтуюся за розладом руху автобусів.
1. Уважно перегляньте відео.
2. Потренуйтеся на сайті
https://learningapps.org/ (вхід за QR-кодом в щоденнику: мій клас-ЗАВДАННЯ-ЯДС)
https://learningapps.org/ (вхід за QR-кодом в щоденнику: мій клас-ЗАВДАННЯ-ЯДС)
ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.
3. Пригадайте правила поведінки на транспорті.
4. Перегляньте відео та познайомтеся із містом Мукачево.
ПЕРЕРВА 15 ХВИЛИН.
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Чарівність графіки та вокальної музики
1. На листочку у клітинку запишіть:
Співак - виконавець, який виконує вокальну музику. Він повинен мати хороший голос і музичний слух. Співаки виконують народні та композиторські пісні.
Колискова - пісня, під яку заколисують дитину.
Сопрано - високий жіночий або дитячий голос.
Альт - низький жіночий або дитячий голос.
2. Прослухайте музичні твори.
3. Усно дайте відповіді на питання:
- Про що співається в колисковій?
- Який характер пісні?
- Схарактеризуйте музику за допомогою слів (співуча, лагідна, тиха, лірична, спокійна, ніжна).
- Схарактеризуйте музику за допомогою слів (співуча, лагідна, тиха, лірична, спокійна, ніжна).
Немає коментарів:
Дописати коментар